20080814

sad to remember..... =(

assalamualaikum...

9 0goos 2008....

looks like there's nothing important today..

i surf to the internet and check out my mail, myspace, facebook n wut so eva...
tiba2, aku trnmpk sumtin kat email aku..
it shows : 'today is veeta's birthday-9th ogos'..
da moment i see dat stuff..
sob... hati ku terasa sebak... teringat kisah2 lama aku ngan dia ngan kawan2 yg lain..
saat2 ktorg kluar hangout same2 kat alamanda...
saat2 kitorang beraye bersame tiap2 tahun...
oh.. sdeynye hati ini...
tiada lagi gelak tawanya...
tiada lagi kehadirannya untuk memeriahkan perjumpaan kitorg..
konvoi raya tahun nie pasti agk terasa janggal tanpa kehadirannya..

YA ALLAH, kau cucurilah rohnya dengan rahmat..
tempatkanlah dia dalam golongan orang yang beriman..

n mesej dari alia nie btol2 menyentuh perasaan...

Ya Allah, sahabat saya buah hati saya..
Mesra kami penawar duka..
rindu kami menambah cinta..
rajuk kami membuah ceria..

Ya Allah, silaturrahim kami ukhwah fillah,
bermusuh kami nauzubillah,
berpisah kami mati insyaallah,
pengubat hati doa rabitah..

Ya Allah, rahmati kami meniti usia,
terpisah kami di alam nyata,
temukan semula di taman syurga,
semoga hidupmu dirahmati Allah..
Insyaallah..


Xpelah naveeta..
aku harap ko maafkan segala kesilapan aku..
n aku pon dh maafkn semua kesalahan kau..(itupon kalau ada)
aku sentiasa doakn kesejahteraan kau di alam sane..

al-fatihah...

naveeta irdayanti
9 0gos 1990 - 11 jun 2008

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home